El Blog dels del Morro Fi

Bodega Xifré, 64 anys després.

Posted in Bars by morrofi on 7 gener 2011


Toni Xifré desembre de 2010.

Totes les coses tenen el seu cicle, les bodegues també i després de dues generacions el darrer dia de 2010, va tancar la bodega Xifré. La vam descobrir tard però les estones amb el Toni ‘Lobo’ han estat memorables. Sempre us recordarem amb gran afecte i amor, gràcies Toni!

12 Respostes

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ingmar Vermut said, on 10 gener 2011 at 10:01

    El lobo ha estat, és i serà un dels grans referents de la barcelona autèntica, valenta i solidària. Tres hurres per en Toni!!!

    • morrofi said, on 10 gener 2011 at 14:46

      hurra, hurra, hurra!

  2. Calpurnia said, on 13 gener 2011 at 20:05

    La bodega Filomena del carrer Verdi tampoc no tornarà a obrir. Snif.
    Ningú s’anima a pujar-ne la persiana abans no hi facin pisos?
    : )

    (gràcies pel blog!)

    • morrofi said, on 14 gener 2011 at 11:20

      Cert! tenim entès que va morir la mestressa… una gran pena. salut i vermut!

      • Calpurnia said, on 14 gener 2011 at 12:23

        No! Que vaig estar parlant amb ella ahir! S’han jubilat. I com que el local no és seu no saben ben bé què passarà; de moment està tancat.

  3. hugo said, on 14 gener 2011 at 16:01

    va comentar de fer una organitzacio grastronimica. Pero jo m’ho veig mes en el tren!!!

  4. Rayu said, on 14 gener 2011 at 16:03

    Barcelona perd llum i vida amb el tancament de Can Xifre. Trobarem a faltar tant la bodega com a en Lobo😦

  5. Rosa said, on 6 Març 2011 at 17:18

    Ei!

    Volia dir-vos que quan surto de la universitat vora les 14h, trobo la Bodega Xifré oberta. Entrar-hi no hi he entrat, i no sabria dir-vos del cert si encara serveixen, però em fa l’efecte que sí.

  6. Rayu said, on 6 Març 2011 at 18:05

    Hola Rosa!
    Crec que és tancada, però el Lobo té el cau a dins🙂

  7. Rosa said, on 7 Març 2011 at 9:08

    Ah! Llàstima. Però que per molts anys jo pugui mirar a dins i recordar uns temps que mai he viscut. L’interior és fantàstic!

  8. Fagus said, on 3 Abril 2011 at 21:56

    jo he vist aquest gran puesto obert a finals de març de 2011

  9. Maria Rosa Xifré said, on 26 Juny 2011 at 20:02

    Jo em dic Xifré i m’hauria agradat conéixer aquesta bodega que a lo millor era d’un parent meu! Quina llàstima haver-ho descobert avui!


Deixa un comentari

