El Blog dels del Morro Fi

Mingus Bar

Posted in General by morrofi on 21 Mai 2010

Ha nascut una estrella. Ahir fent derrapades amb les bicis pel centre ens vam trobar el Mingus, un bar que ha obert recentment amb un concepte que ens agrada molt, unes canyes de Mahou impecablement tirades que sempre venen acompanyades de la seva tapeta, uns platillos cuinats amb molt de carinyo, destaquem la ensaladilla Rusa que és de les millors que hem tastat, la oferta és variada, de qualitat i amb uns preus fantàstics. Ojo al tirador de vermut, car de veure a la ciutat.

L’ambientació amb llum tènue i fusta resulta molt acollidora i resulta fàcil tirar-s’hi tres hores sense adonar-te’n.
Un lloc on repetirem segur amb ambient collonut a Comtessa de Sobradiel amb Ataülf

ACTUALITZACIÓ 2-2-2012. Hem tingut notícies de que el Mingus ha estat traspassat i han canviat els conceptes, personal i gènere, per tant pensem que la crònica anterior no s’ajusta a l’actualitat.


Bolets amb pernil, canya de Mahou (molt important) i Lucas servint amb diligència.


Tablero amb la carta

11 Respostes

Subscribe to comments with RSS.

  1. Alex Murray-Leslie said, on 21 Mai 2010 at 10:30

    What a wonderful evening last night you 2! Glad you enjoyed Mingus, its a new treasure of Barcelona. The bar tender is a pop star! he has such a following! xalex

  2. joana said, on 21 Mai 2010 at 11:42

    un pop star?

  3. xarop said, on 21 Mai 2010 at 12:43

    Quina es l’adreça exacte del Mingus Bar?

    • morrofi said, on 25 Mai 2010 at 16:31

      si mires el mapa surt!

  4. barbara said, on 31 Mai 2010 at 8:30

    este bar mola mucho! gran descubirmiento!
    gracias

  5. Maragda said, on 13 Juny 2010 at 20:13

    El Mingus, el vaig descobrir fà tres setmanes i cada setmana cauen unes tapetes allà. Fantàstic com treballa el noi del Mingus!

  6. nuria said, on 20 Juny 2010 at 8:06

    Muy buen descubrimiento, lugar auténtico, gracias!
    Mi último decubrimiento de buenas tapas y vermout ha sido en poble sec, en el núm 1 de la calle Blai, “la tieta”. os gustará si os gusta el Mingus!

  7. natalia said, on 19 Juliol 2010 at 12:28

    lloc especial, i servei magnific.

  8. joMateix said, on 1 Octubre 2010 at 21:59

    Just ahir em vaig deixar-me caure pel Mingus…no pas fent derrepades com vosaltres (em van robar la bici!!) sino a un ritme més pausat i constant, a peu.

    Com que jo havia proposat el lloc a uns amic de la feina, vaig fer mutis i no vaig voler crear expectetives respecte al bar on anavem. Guardant el secret , em vaig fer l’expert i vaig demanar per tots: canyes Maho adojo!!!!
    Us ferieu creus … semblavem uns deseperats, les birres van se engullides amb celeritat…brutal !!! Va ser un no parar.
    Un tema que em va deixar pensatiu és el sortidor de vermut que tenen, Mare de deu Santíssim , quin invent més ben parit !!!

    Moltes gràcies per aquesta referència !!! Sou uns “monstruos”!!!

    Salut, pel.les i el que s’escaigui !!

  9. rosa said, on 17 Mai 2011 at 8:37

    ¡Una joya en el barrio!

  10. ana bayod said, on 31 Mai 2011 at 13:00

    si us plau, entreu al mapa i cliqueu a la sagrada familia… 🙂


Deixa un comentari

