El Blog dels del Morro Fi

La Vermuteria del Tano

Posted in General by morrofi on 12 Abril 2010

Una vegada més fem referència a una de les nostres vermuteries preferides, el Tano. Divendres per la tarda poc abans de que tanquéssin vam repetir una gran vetllada fent unes cerveses, unes llaunes i salivant amb les olives amb pinyol amb una acidesa que quan la recordo em fa caure la baba.

Avui parlarem d’una cosa que cada vegada ens agrada més: que ens fotin fora aviat.
El citat Tano, La Plata, La Cova Fumada… són d’aquells llocs que no s’estan per òsties i quan toca tancar et fan desfilar ràpid. Això ho agraïm perquè així anem a dormir d’hora.


Aquest adhesiu dels 80 ens porta records


Los clavos locos


Visca el col·leccionisme


Abolengo y Calidad, a casa en tenim molt.

11 Respostes

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ingmar Vermut said, on 13 Abril 2010 at 7:02

    A mi també m’agrada molt El Tano, per mi és com el Messi de les vermuteries; tot i ser el millor, segueix essent molt humil, i això el converteix en algú d’especial. M’agraden els langostillos i les patates Torres amb salsa picant! A més a més, té vermut, quintu i mitjana, tot el que es pot demanar. Salut germans.

    • morrofi said, on 13 Abril 2010 at 9:15

      Mai he tastat els langostinos, ho hauré de fer. Bona paràbola la del Messi! fins aviat germà

  2. Ingmar Vermut said, on 14 Abril 2010 at 12:34

    El paio de la foto que va amb la jaqueta tronja em sembla que hi és sempre i només beu cubatas i ho acompanya amb varies delicadeses com les anxoves o els berberechus. Com diria aquell: “Uno de los clásicos del lugar”. L’acompanya un altre ésser que forma part del mobiliari del tuguri, l’home de la camisa granate. Aquest el reconeixereu pel bigoti i per l’atuendu, ja que la camisa és sempre aquesta. M’encanta veure les vostres fotos, ja que veient-les entro en un dejà vu continuat, i és com si les hagués fet jo amb les retines, però sense feina. Gràcies companys!

    • NubesRosas said, on 19 Desembre 2010 at 23:03

      Ostres tio siiiiiiii!!!!!!!!!!!!!! el paio de la jaqueta tronja y el de la camisa de sempre!!!! jo vaig al TANO y els hi he vist allí prenen sempre lo mateix!!!! flipant, ets flipant!

  3. Roger said, on 19 Abril 2010 at 11:14

    A propet de casa, no sabia que es deia “El tano”. També m’hi deixo caure quan puc. Ara, amb dos vermuts, em tomben

  4. Unimaka said, on 22 Abril 2010 at 9:49

    Ei!!! jo fa temps vaig estar a la fàbrica de les Patates Torres per Mataró o Premià, entraves hi havia com una màkina semblan a les ke hi han als aeroports per recollir les maletes i un parell d’homes pelan patates i les tiraven a dins hahaha no sep m’ha fet gràcia veure la bossa. Ptons ah!!! per cert, molt bona la foto ke surt l’adhesiu ke surt ke parla amb català!!!Makatraka!!!

  5. Ingmar Vermut said, on 22 Abril 2010 at 12:25

    Ostias! Avui he anat al xinu que només parlen en xinu, la tele està en xinu, el diari és en xinu i el menjar, com no, és xinu, però xinu de veritat. M’ha encantat. He frisat amb les delicadeses culinàries servides en safata de reformatori (d’inoxidable) i dels crits de la mestressa. El ranxo de sopa, un 10. Quina troballa! Gràcies companys.

    • morrofi said, on 22 Abril 2010 at 14:32

      si si, fa temps que no m’hi passo! el lloc és autèntic. No gaire lluny d’allà hi ha l’Altamira que també el tenim referenciat i que per mi té bastant encant el bareto. salut company!

  6. Alex said, on 23 Abril 2010 at 11:13

    Felicitats pel blog! us seguim d’aprop. Em vam portar al Tano l’altra dia un colega i em va sorprendre gratament, un lloc amb molta solera.

    Dos llocs que no veig referenciats al blog que creiem que ho mereixen i heu de conéixer:

    Bodega d’en Rafel: els millos peus de porc que he probat mai, i soc fan; a part el Rafel es un gran tipo, molt hospitalari
    c/ Manso, 52 Sant Antoni

    Bar Bodega Salvat: gran tirada de ceverssa, rubia, negra…i gran asortit de conservas, destaquen les guindilles vasques gegants no picants, molt sabrosses. Lloc dificilment superable, el meu favorit.
    cantonada c/ de Sagunt amb c/ d’Andalusia al barri de Sants

    salut! i a seguir descobrint racons amb solera, gracies!

    Alex

    • morrofi said, on 23 Abril 2010 at 11:17

      Gràcies per tot! precisament al Rafel li dec una visita que fa temps que el tinc clissat, el Salvat me l’apuntu! salut i banderilles

  7. sara said, on 21 Juliol 2010 at 16:26

    m’agrada molt aquest baretu! I el vostre blog també. Felicitats!


Deixa un comentari

